torsdag 17. februar 2011

Kull født i 2016

Syriske og vinterhvite kull født i 2016.


M
IN DYREVERDENS KULL 12
Syriske hamstere

Mor: Lotte - Black dominant spot banded, korthåret
Far: Min Dyreverdens Krakow – Silver grey, korthåret
Født: 14. januar 2016 (14.01.16)
Antall: 5 (født 10), 3 gutter og 2 jenter
Farger og mønstere: Golden banded, silver grey ds, ivory banded, black ds banded. Korthåret.

Min Dyreverdens Lucifer - Golden banded korthåret - SOLGT
Min Dyreverdens Lazarus - BE Ivory banded korthåret - SOLGT
Min Dyreverdens Lupus - BE Ivory banded korthåret - SOLGT
Min Dyreverdens Lilo - Black ds banded korthåret - SOLGT
Min Dyreverdens Luna - Silver grey ds korthåret - SOLGT



MIN DYREVERDENS KULL V3
Vinterhvite dverghamstere

                                                                       Mor: Ulvmoses Silent Daenerys "Daya" - Safir
Far: Hamsterhusets Milo "Milo" - Safir
Født: 18. januar 2016 (18.01.16)
Antall: 8, 5 jenter og 3 gutter
Farger og mønstere: Safir
Genkoder: dd pepe

Min Dyreverdens Irma - Safir, hunn - SOLGT
Min Dyreverdens Molly - Safir, hunn - SOLGT
Min Dyreverdens Hedwig - Safir, hunn - SOLGT
Min Dyreverdens Alice - Safir, hunn - SOLGT
Min Dyreverdens Bella - Safir, hunn - SOLGT
Min Dyreverdens Albus - Safir, hann - SOLGT
Min Dyreverdens Nilus - Safir, hann - SOLGT 
Min Dyreverdens Dobby - Safir, hann - SOLGT



MIN DYREVERDENS KULL 13
Syriske hamstere

Mor: Nero's Rakel "Lou" - Black banded, lanhåret
Far: Fraglebergets Sprite "Brumle" Silver black, langhåret
Født: 13. februar 2016 (13.02.16)
Antall: 12 (født 14), 8 jenter og 4 gutter
Farger og mønstere: Black, med og uten banded. Noen silver black. Alle langhårede.

Min Dyreverdens Mustang - black longhaired, hann - SOLGT
Min Dyreverdens Minnie - black longhaired, hunn - SOLGT
Min Dyreverdens Magica - black longhaired, hunn - SOLGT
Min Dyreverdens Myra - black longhaired, hunn - SOLGT
Min Dyreverdens Maggie - black longhaired, hunn - SOLGT
Min Dyreverdens Mollie - black banded longhaired, hunn - SOLGT
Min Dyreverdens Mara - black banded longhaired, hunn - SOLGT
Min Dyreverdens Maple - black banded longhaired, hunn - SOLGT
Min Dyreverdens Mindy - black banded longhaired, hunn - SOLGT
Min Dyreverdens Merkur - black longhaired, hann - SOLGT
Min Dyreverdens Mario - black longhaired, hann - SOLGT
Min Dyreverdens Mikke - black banded longhaired, hann - SOLGT





MIN DYREVERDENS KULL V4
Vinterhvite dverghamstere
Mor: Min Dyreverdens Mynte - Safir
Far: Hamsterhusets Milo "Milo" - Safir
Født: 10. mars 2016 (10.03.16)
Antall: 3 (født 4)
Farger og mønstere: Safir
Genkoder: dd pepe

Min Dyreverdens Ronja - Safir, hunn - SOLGT
Min Dyreverdens Mattis - Safir, hann - SOLGT
Min Dyreverdens Birk - Safir, hann - SOLGT 




MIN DYREVERDENS KULL V5
Vinterhvite dverghamstere



Mor: Ulvmoses Silent Daenerys "Daya" - Safir
Far: Hamsterhusets Milo "Milo" - Safir
Født: 9. april 2016 (09.04.16)
Antall: 5
Farger og mønstere: Safir
Genkoder: dd pepe

Min Dyreverdens - safir - SOLGT
Min Dyreverdens - safir - SOLGT
Min Dyreverdens - safir - SOLGT
Min Dyreverdens - safir - SOLGT
Min Dyreverdens - safir - SOLGT






MIN DYREVERDENS KULL 14
Syriske hamstere



Mor: Nero's Rakel "Lou" - Black banded, lanhåret
Far: Fraglebergets Sprite "Brumle" – Silver black, langhåret
Født: 13. juli 2016 (13.07.16)
Antall: 8, 6 jenter og 2 gutter
Farger og mønstere: Black, med og uten banded. Noen silver black. Alle langhårede.

Min Dyreverdens Nux - black longhaired, hann - SOLGT
Min Dyreverdens Neon - black longhaired, hann - SOLGT
Min Dyreverdens Nemi - black longhaired, hunn - SOLGT
Min Dyreverdens Nellie - black longhaired, hunn - SOLGT
Min Dyreverdens Nala - black longhaired, hunn - SOLGT
Min Dyreverdens Nica - black banded longhaired, hunn - SOLGT
Min Dyreverdens Nusse - black banded longhaired, hunn - SOLGT
Min Dyreverdens Nille - black banded longhaired, hunn - SOLGT