søndag 16. juni 2013

Hamsterfamilieforøkelse i Min Lille Dyreverden

I dag har jeg vært og hentet Eldängens Midori, som har campet hos Hamsterhiet de siste fire dagene etter at hun dro fra Sverige. Og for en nydelig liten sak hun er! Hun ligner på en blanding av an teddybamse og en bamsemums. Litt skvetten er hun, så jeg lar henne være i fred i dag, og skriver heller litt mer om hvordan det går med henne om et par dager. Jeg gleder meg masse til å bli bedre kjent med denne lille jenta. Hun skal også få et nytt navn, men vi har enda ikke bestemt oss for hva det blir, så forslag mottas med stor takk!
Søt og nysgjerrig-

Heihei! (Det hun har på nesa er bare litt sand)
Se så fin langhårspels!
For øyeblikket bor veslejenta i et av de mindre Ferplast-burene mine (30x55 cm bunnflate). Her skal hun ikke bo fast, men i et par uker til, til jeg har fått litt mer plass. For akkurat nå har jeg kull 1's Avalon på sommerferiebesøk, og han har et like stort bur som Archie og Baileys (40x62 cm bunnflate). Dermed ser stua mi slik ut for øyeblikket, og jeg tar ikke sjansen på å stable et fjerde bur på toppen av det her:

Fra det ene til det andre, så har jeg en siste gladnyhet; Min Dyreverdens Antonin har fått seg et nytt hjem hos en hyggelig dame med to barn, som har hatt hamstere tidligere. Det er jeg veldig glad for, og det betyr også at vi har fått solgt alle ungene fra kull 1. Dermed blir det ikke noen nye unger her før på en stund, nærmere august/september. Er du interessert i å kjøpe en unge fra meg når vi får kull igjen er det bare å sende meg en mail på enlitendyreverden@gmail.com (dette er ikke bindene!).

God søndagskveld!

Marie

1 kommentar: