torsdag 24. mars 2016

God påske!

God påske til alle to- og firbente!

Det har skjedd mye her denne uken. De siste ungene til Lotte og Krakow i kull 12 flyttet endelig hjemmefra, flere unger fra kull 13 er blitt hentet, og jeg tok endelig den vanskelige avgjørelsen om å omplassere Krakow - fordi han ikke skal brukes mer i avl. Egentlig var jo Krakow her et halvt år på overtid. Det tok han mye lengre tid enn kullsøskene å bli tam, og jeg valgte derfor å vente med å selge han. Med tiden vurderte jeg å bare beholde han, men jeg innså etter hvert at jeg ikke har hverken plass eller tid nok til å gi han alt det han fortjener. Heldigvis var det en koselig familie som ville gi han et nytt hjem midt i påskeferien, og Krakow kommer til å få et supert liv hos dem - det er jeg helt sikker på.

Av black og black banded-ungene til Lou og Brumle (kull 13), er det nå syv (av 12) unger igjen til salgs. Jeg håper de finner nye hjem så snart påskeferien er over, ettersom de begynner å lekesloss litt hardere enn vanlig nå som de straks er 6 uker gamle.

Kull V4 fylte to uker i går, og i den forbindelse tok jeg noen nye bilder av dem, og ga dem navn! Navntemaet denne gangen ble Ronja Røverdatter. Jeg kan dermed introdusere dere for Min Dyreverdens Birk, Min Dyreverdens Mattis og selvfølgelig Min Dyreverdens Ronja.

Kull V4, 14 dager gamle: Min Dyreverdens Ronja, Mattis og Birk.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar