lørdag 19. mars 2016

Kull 13: 5 uker + Kull V4: Ni dager

I dag er kull 13 fem uker gamle, og tre av ungene er allerede hentet, mens to er reservert bort til over påsken. Det betyr at det fremdeles er syv unger igjen til salgs av Lou og Brumles 12 små. Vi har én black gutt igjen, to black banded jenter og fire black jenter.

Ungene er utrolig søte nå, med fluffy små bamsefjes. Det er ikke alltid så lett å ta gode bilder av dem når jeg ikke er hjemme på dagtid da lysforholdene er best. Men jeg slenger ved noen bilder likevel! Her er ungene som er igjen hos oss:

Guttegjengen som er igjen, hvorav to er reserverte, og én av black-guttene er til salgs. 
Black-gutt til salgs. Min Dyreverdens Mustang.

Banded-jenter til salgs. Min Dyerverdens Mara og Mollie.

De fire black-jentene som er igjen til salgs, Min Dyreverdens Minnie, Magica, Myra og Maggie.







Kull 13: M-kullet
Min Dyreverdens Mustang - black longhaired, gutt - Til salgs
Min Dyreverdens Minnie - black longhaired, jente - Til salgs
Min Dyreverdens Magica - black longhaired, jente - Til salgs
Min Dyreverdens Myra - black longhaired, jente - Til salgs
Min Dyreverdens Maggie - black longhaired, jente - Til salgs
Min Dyreverdens Mollie - black banded longhaired, jente - Til salgs
Min Dyreverdens Mara - black banded longhaired, jente - Til salgs
Min Dyreverdens Maple - black banded longhaired, jente - Solgt
Min Dyreverdens Mindy - black banded longhaired, jente - Solgt
Min Dyreverdens Merkur - black longhaired, gutt - Solgt
Min Dyreverdens Mario - black longhaired, gutt - Reservert 
Min Dyreverdens Mikke - black banded longhaired, gutt - Reservert


Kull V4
Myntes lille trekløver er ni dager gamle i dag! Det er to gutter og én jente i kullet. En av guttene er allerede reservert bort, men de to andre er til salgs. Er de ikke skjønne?
Kull V4, 9 dager gamle. Jenta til venstre og de to guttene til høyre. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar