søndag 13. mars 2016

Velkommen til verden, kull V4! + Kull 13: Fire uker.

For dere som har fulgt med på facebook-siden vår, Min Dyreverdens Hamsteroppdrett, så har dere kanskje hørt nyheten om kull V4 allerede. Til dere andre kan jeg fortelle at Mynte ble mamma til et nydelig lite trekløver på torsdag 10. mars! Dette er Myntes første kull, og hun tar morsrollen med knusende ro og det ser ut til at hun har det bra med de små. Ungene er gode og runde for alderen, så det lover veldig bra! Dette er vårt fjerde kull med safirfargede (grå) vinterhvite dverghamstere, som vil være leveringsklare i midten av april. Foreløpig er alle plassene åpne på ventelisten til dette kullet. :-)
Kull V4, tre dager gamle.
Kull 13 til Lou og Brumle er fire uker gamle nå, og klare for avreise om bare en uke! Tiden går så fort med disse små. Selv om jeg er på 13. kullet blir jeg fremdeles like overrasket over hvor fort det går fra de er to cm. store hjelpeløse små, til de er fem uker gamle fullt utviklede dyr. Vi får stadig inn flere reservasjoner på ungene, og jeg håper vi finner gode hjem til alle sammen. Endelig har vi også navngitt alle sammen, og navnene er som følger:

Kull 13: M-kullet

Min Dyreverdens Merkur - black longhaired, gutt - Reservert
Min Dyreverdens Mario - black longhaired, gutt - Reservert 
Min Dyreverdens Mikke - black banded longhaired, gutt - Reservert
Min Dyreverdens Mustang - black longhaired, gutt - Til salgs
Min Dyreverdens Minnie - black longhaired, jente - Til salgs
Min Dyreverdens Magica - black longhaired, jente - Til salgs
Min Dyreverdens Myra - black longhaired, jente - Til salgs
Min Dyreverdens Maggie - black longhaired, jente - Til salgs
Min Dyreverdens Mollie - black banded longhaired, jente - Til salgs
Min Dyreverdens Maple - black banded longhaired, jente - Til salgs
Min Dyreverdens Mara - black banded longhaired, jente - Til salgs
Min Dyreverdens Mindy - black banded longhaired, jente - Til salgs

Her er noen bilder av gjengen tatt i formiddag!
black (silver black?)-unge 

black banded-unge





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar