torsdag 21. juli 2016

Kull 14: Åtte dager gamle. Navn!

Kull 14 er åtte dager gamle, og de er blitt så søte!

På tirsdag fortalte jeg hvilke kjønn og farger ungene hadde, og jeg ba om navnforslag til N-kullet. Responsen var veldig stor, og jeg har latt meg inspirere av mange av forslagene når vi nå skulle sette navn på alle sammen. Navnene ble dermed som følger:

Kull 14: N-kullet
Min Dyreverdens Nille - black banded langhåret, jente - Til salgs
Min Dyreverdens Nusse - black banded langhåret, jente - Til salgs
Min Dyreverdens Nica - black banded langhåret, jente - Til salgs
Min Dyreverdens Nala - black banded langhåret, jente - Til salgs
Min Dyreverdens Nemi - black langhåret, jente - Til salgs
Min Dyreverdens Nellie - black langhåret, jente - Til salgs
Min Dyreverdens Nux - black langhåret, gutt - Til salgs
Min Dyreverdens Neon - black langhåret, gutt - Til salgs

Til de av dere som står på ventelisten og allerede vet hvilket kjønn/farge dere ønsker - send meg gjerne en melding om det om dere ikke allerede har gjort det!
Kull 14, åtte dager gamle. 



Ungene i redet med Lou.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar