tirsdag 19. juli 2016

Kull 14: Seks dager gamle! Kjønn og farger

Lou sine åtte små er seks dager gamle! 

Jeg postet noen bilder av ungene på facebook søndag kveld, hvor jeg også fortalte at det er fire black banded og fire black-unger i kullet. En så jevn fordeling er ikke så vanlig! Jeg lurte veldig på om kjønnene også kom til å være likt fordelt, men det er de ikke. I kveld tok jeg titt på dem mens jeg tok bilder, og det ser ut som om det er hele seks (!) små jenter blant dem, og to gutter.

Siden dette er vårt 14. kull, er vi nå på bokstaven N, og leter etter åtte fine N-navn. Kom gjerne med navnforslag her eller på facebook. Jeg har et par navn klare, men langt i fra alle!

For øyeblikket har jeg tre mulige kjøpere på ventelisten til dette kullet. Av erfaring blir ventelistene på sommerkullene veldig fort fulle, så dersom du er interessert i en liten pelsdott ca. 15. august, det er bare å ta kontakt nå for å være sikker på at det er ledige unger igjen.

Kull 14: N-kullet
Min Dyreverdens ? - black banded langhåret, jente
Min Dyreverdens ? - black banded langhåret, jente
Min Dyreverdens ? - black banded langhåret, jente
Min Dyreverdens ? - black banded langhåret, jente
Min Dyreverdens ? - black langhåret, jente
Min Dyreverdens ? - black langhåret, jente
Min Dyreverdens ? - black langhåret, gutt
Min Dyreverdens ? - black langhåret, gutt

Kull 14, seks dager gamle.


Foreldrene til kullet, Lou og Brumle.
Under ser dere bilde av Mollie (dengang 5 uker og leveringsklar), én av ungene fra Lou og Brumles første kull - og dermed helsøster til disse små.








1 kommentar:

  1. Å herregud så nusselige! :D Her er noen navn på N som jeg synes passer de svarte søte hamsterpelsdottene ;)
    Jenter: Nala, Nemi (Hun er jo "svart"), Nia, Nille, Nita, Nima, Nira, Nila, Nuna
    Gutter: Nero, Nilus, Nemo, Nikon, Noddy, Neon, Nurre, Nario

    SvarSlett