torsdag 11. august 2016

Kull 14: 4 uker! Enkeltbilder

I går fylte kull 14 fire uker!

For noen runde, skjønne og snille hamsterbarn de er blitt:-) I dag tidlig tok jeg enkeltbilder av ungene. Fordi de fleste av dem ble vekket for anledningen, ser de litt småtrøtte ut, med krøllete ører og det hele. I virkeligheten er ungene også mer svarte enn grå, men jeg måtte fargejustere bildene litt så man kan se ansiktene deres og øynene tydeligere. 

Vi har mange på ventelisten til kullet, og jeg vil oppdatere dette innlegget så snart ungene er holdt av til hver sin eier. 
Min Dyreverdens Nux, hann, black langhåret - TIL SALGS
Min Dyreverdens Nala, hunn, black banded langhåret - Holdt av til Brit B.

Min Dyreverdens Nille, hunn, black banded langhåret - Holdt av til Celina

Min Dyreverdens Nusse, hunn, black banded langhåret - TIL SALGS

Min Dyreverdens Nica, hunn, black banded langhåret - Holdt av til Linda G.

Min Dyreverdens Nemi, hunn, black langhåret - TIL SALGS
Min Dyreverdens Nellie, hunn, black langhåret - TIL SALGS
Min Dyreverdens Nikita, hunn, black langhåret - Holdt av til Kerstin K.

Jentene
Jentene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar