onsdag 10. februar 2016

Kull 12 og V3 til salgs!

Kull 12 (syriske) er 27 dager nå, og kull V3 (vinterhvite) er 23 dager. Om en drøy uke begynner leveringen av ungene. Jeg gleder meg til å gi dem nye, gode hjem! Det er fortsatt mange ledige unger i begge kull.

Ta gjerne kontakt med meg på marie@mindyreverden.com ved interesse for en unge!

Slik ser reservasjonslistene ut nå:

Vinterhvite dverger
Min Dyreverdens Albus - safir, gutt - HOLDT AV 
Min Dyreverdens Nilus - safir, gutt - HOLDT AV 

Min Dyreverdens Bella - safir, jente - HOLDT AV
Min Dyreverdens Molly - safir, jente - HOLDT AV 
Min Dyreverdens Hedwig - safir, jente - HOLDT AV 
Min Dyreverdens Alice - safir, jente - TIL SALGS
Min Dyreverdens Irma - safir, jente - TIL SALGS

Min Dyreverdens Dobby - safir, gutt - TIL SALGS

Syriske
Min Dyreverdens Lazarus - golden banded, korthåret, gutt - TIL SALGS
Min Dyreverdens Lucifer - black eyed ivory banded, korthåret, gutt - TIL SALGS
Min Dyreverdens Lupus - black eyed ivory banded, korthåret, gutt - TIL SALGS

Min Dyreverdens Luna - silver grey dominant spot, korthåret, jente - TIL SALGS
Min Dyreverdens Lilo - black dominant spot banded, korthåret (?), jente - TIL SALGS


Min Dyreverdens kull 12

Min Dyreverdens kull V3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar